Jak działamy?

Naszą siłą i jednocześnie źródłem korzyści jest indywidualne podejście do każdego Klienta. Zapewniamy kompleksową obsługę oraz szybką i fachową pomoc.

  1. Słuchamy potrzeb klientów

    • Cechuje nas indywidualne podejście do klienta.
    • Cierpliwie wysłuchamy oczekiwań oraz odpowiemy na pytania i rozwiejemy wątpliwości.
    • Każde spotkanie z klientem to nowe wyzwanie – nasze doświadczenie na rynku gwarantuje profesjonalną i kompleksową obsługę na najwyższym poziomie.
  2. Analizujemy realne możliwości biznesowe

    • Przestudiujemy możliwe do zrealizowania warianty usług i pomożemy w wyborze najkorzystniejszego rozwiązania.
    • Przeprowadzimy bezpłatną kalkulację dostosowaną do możliwości finansowych.
    • Znajdziemy najkorzystniejszą ofertę na rynku.
  3. Realizujemy wsparcie na każdym etapie

    • Pomożemy skompletować wszystkie niezbędne dokumenty.
    • Będziemy sprawować nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
    • Postaramy się zminimalizować czas realizacji całego procesu.
  4. Reprezentujemy
    naszych klientów

    • Przeprowadzimy rozmowy z naszymi partnerami i wspólnie zrealizujemy propozycje biznesowe.
    • Monitorujemy działania naszych partnerów biznesowych.
    • Przedstawiamy tylko najkorzystniejsze pozyskane propozycje
  5. Finalizujemy
    transakcję

    • Weryfikujemy ostateczne warunki.
    • Wprowadzamy w życie wcześniejsze ustalenia.
    • Zawieramy i realizujemy umowę.
    • Jesteśmy dumni, że przyczyniliśmy się do rozwoju firmy.

Jak pomogliśmy naszym klientom?

Problem z otrzymaniem dofinansowania przez niekorzystne dla klienta wpisy w BIK-u.

Pracownik KARLEXU pozyskał informacje z banku oraz BIK-u celem zidentyfikowania skąd te niekorzystne dla klienta wpisy się tam znalazły. Po zidentyfikowaniu problemu zaczęliśmy doradzać klientowi, co powinien zrobić, aby uspokoić sytuację.

 

Pracownik przygotował klientowi gotowe dokumenty do podpisania i wysłania do banków/BIK-u oraz wszystkich zainteresowanych instytuacji. Po kilku tygodniach historia kredytowa na tyle ustabilizowała się , że klient dostał finansowanie z banku, który dwa tygodnie wcześniej kategorycznie odrzucił wniosek.

Problem z otrzymaniem dofinansowania przez niekorzystne dla klienta wpisy w BIK-u.

Pracownik KARLEXU pozyskał informacje z banku oraz BIK-u celem zidentyfikowania skąd te niekorzystne dla klienta wpisy się tam znalazły. Po zidentyfikowaniu problemu zaczęliśmy doradzać klientowi, co powinien zrobić, aby uspokoić sytuację.

 

Pracownik przygotował klientowi gotowe dokumenty do podpisania i wysłania do banków/BIK-u oraz wszystkich zainteresowanych instytuacji. Po kilku tygodniach historia kredytowa na tyle ustabilizowała się , że klient dostał finansowanie z banku, który dwa tygodnie wcześniej kategorycznie odrzucił wniosek.

Problem z otrzymaniem dofinansowania przez niekorzystne dla klienta wpisy w BIK-u.

Pracownik KARLEXU pozyskał informacje z banku oraz BIK-u celem zidentyfikowania skąd te niekorzystne dla klienta wpisy się tam znalazły. Po zidentyfikowaniu problemu zaczęliśmy doradzać klientowi, co powinien zrobić, aby uspokoić sytuację.

 

Pracownik przygotował klientowi gotowe dokumenty do podpisania i wysłania do banków/BIK-u oraz wszystkich zainteresowanych instytuacji. Po kilku tygodniach historia kredytowa na tyle ustabilizowała się , że klient dostał finansowanie z banku, który dwa tygodnie wcześniej kategorycznie odrzucił wniosek.

Nasze motto:

Twoje oczekiwania są naszym celem